piątek, 24 kwietnia 2015

Reaktywacja

Kochani
Postanowiłam reaktywować Silky Home!
W najbliższym czasie będą się tu pojawiać rzeczy na sprzedaż, wszystkie wykonane przeze mnie.
Zachęciłyście mnie coraz liczniejszymi zamówieniami na metalowe klosze, przedmioty decoupage, wianki.
Zapraszam, zaobserwujcie mojego drugiego bloga.
Sklep z rękodziełem otwiera swoje drzwi!

Na dobry początek kilka drobiazgów.


Nr 1.
Pudełeczko z motylami, miętowe, romantyczne. Dla matki albo córki:) Na bardzo ważne, damskie sprawy, pamiątki. Rozmiar 13,3x 13,5x 3cm. Materiał- drewno, z metalową rączką do otwierania.






Cena 25 zł plus przesyłka 7 pocztą polską.

Brak


Nr 2. 

Tabliczka owalna do zawieszenia w kuchni. Drewno plus decoupage. Powiew południowego temperamentu ożywi waszą kuchnię i umili gotowanie.
Rozmiar 10x17 cm plus sznurek do zawieszenia.





Cena 10 zł plus 7 przesyłka.

Nr.3 

Kartka z okazji zbliżającego się Dnia Matki. Za miłość i wsparcie...podaruj jej coś wyjątkowego.


Rozmiar 10x15 zapakowana w elegancką kopertę foliową.
Cena 12 zł plus 5 zł przesyłka.
Brak

Nr.4
Kartka dla mamy numer 2. Tym razem z wypukłą, papierową różą. Rozmiar 10x15 zapakowana w elegancką kopertę foliową.



Cena 12 plus 5 zł przesyłka.
Brak

Chętnych proszę o zostawienie komentarza pod postem oraz kontakt pod adresem


kot.na.brzozie001@gmail.com

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz